Chętnie pomożemy +48 515 191 617

Reklamacje

  1. Mając na uwadze dobre obyczaje i słuszny interes Kupujących, w przypadku zastrzeżeń co do zakupionego Produktu Kupujący ma prawo do złożenia reklamacji.
  2. Kupujący składa reklamację w formie pisemnej na wybrany adres:
    1. za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres: kontakt@hashimotoplan.com
    2. pisemnie na adres: Health Works Sp. z o.o., ul. Sarmacka 19 lok. 124, 02-972 Warszawa
  3. Reklamacja powinna zawierać, konkretne zarzuty wraz z uzasadnieniem.
  4. Termin rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę to maksymalnie 14 dni od dnia jej złożenia.
  5. Brak odpowiedzi Sprzedawcy w ww. terminie na złożoną prawidłowo reklamację, oznacza uznanie reklamacji przez Sprzedającego.
  6. W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca wykona ponownie Usługę lub dostarczy nowy Produkt, nie pobierając dodatkowej opłaty. W przypadku, jeśli nie będzie to możliwe, Sprzedawca zwróci Kupującemu poniesione za zamówienie opłaty.

Pobierz warunki reklamacji dla sklepu nutrihelp.pl w wersji PDF: