- Mając na uwadze dobre obyczaje i słuszny interes Kupujących, w przypadku zastrzeżeń co do zakupionego Produktu Kupujący ma prawo do złożenia reklamacji.
- Kupujący składa reklamację w formie pisemnej na wybrany adres:
- za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres: kontakt@hashimotoplan.com
- pisemnie na adres: Health Works Sp. z o.o., ul. Sarmacka 19 lok. 124, 02-972 Warszawa
- Reklamacja powinna zawierać, konkretne zarzuty wraz z uzasadnieniem.
- Termin rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę to maksymalnie 14 dni od dnia jej złożenia.
- Brak odpowiedzi Sprzedawcy w ww. terminie na złożoną prawidłowo reklamację, oznacza uznanie reklamacji przez Sprzedającego.
- W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca wykona ponownie Usługę lub dostarczy nowy Produkt, nie pobierając dodatkowej opłaty. W przypadku, jeśli nie będzie to możliwe, Sprzedawca zwróci Kupującemu poniesione za zamówienie opłaty.
Pobierz warunki reklamacji dla sklepu nutrihelp.pl w wersji PDF